Selectați tipul vehiculului
 
 
 
 
 

Regulamentul pentru reclamații al magazinului online AERCENTRU.RO

care reglementează condițiile de reclamare între operator / vânzător și client / cumpărător (numit în continuare "RR")

Dispoziții introductive


1. Operatorul (vânzătorul) magazinului online AERCENTRU.RO este 

AUTOSERVIS R-CENTRUM s.r.o. / Mgr. Adrián Ruman, Zlaté Klasy 822, 930 39.

2. Beneficiarul (cumpărătorul) din magazinul online este orice persoană fizică sau juridică care trimite un formular electronic cu comandă de mărfuri (produs/produse sau serviciu/servicii).

3. Acest Regulament pentru reclamații reglementează relațiile juridice dintre operator și beneficiar la soluționarea reclamațiilor privind corectitudinea și calitatea produselor și serviciilor furnizate de operator.

4. Prin reclamație, în sensul prezentului regulament pentru reclamații, se înțelege dreptul la responsabilitate aplicat de beneficiar pentru defecțiunile produselor sau serviciilor furnizate de operator, prin care se solicită o remediere sau compensație pentru performanța defectuoasă, respectiv pentru neexecutarea obiectului contractului.


Procedura de soluționare a reclamațiilor


1. În conformitate cu prezentul RR, beneficiarul poate depune o reclamație personal, în scris sau prin poștă electronică.

2. Din reclamație trebuie să rezulte, în special:
• cine depune reclamația (prenumele, numele, adresa de domiciliu stabil),
• obiectul reclamației, eventual ce pretinde clientul,
• cui este adresată plângerea,
• data prezentării reclamației,
• semnătura clientului sau semnătura Persoanei autorizate, împreună cu procura.

3. În cazul prezentării reclamației prin poștă electronică sau în scris de către o Persoană autorizată, în numele beneficiarului, la reclamație trebuie să fie atașată procura de reprezentare a clientului în problema reclamației.

4. Dacă reclamația nu conține informațiile menționate la punctul 2 al acestui articol, aceasta va fi considerată ca fiind nefondată.

5. Cumpărătorul trebuie să convină în prealabil cu vânzătorul cu privire la modul de livrare a piesei reclamate, în special dacă este necesar transportul autovehiculului prin serviciul de remorcare sau ar putea exista alte costuri asociate reclamației.

6. Termenul de soluționare a reclamației este de cel mult 30 de zile de la data aplicării reclamației. Beneficiarul îi emite clientului un document scris privind soluționarea reclamației.

7. Prin aplicarea reclamației se înțelege data aplicării reclamației de către beneficiar. Ziua aplicării este considerată:
• în cazul trimiterilor poștale – ziua livrării reclamației la sediul beneficiarului
• în cazul livrării personale – data de pe copia reclamației prin care beneficiarul confirmă livrarea
• în cazul livrării prin poștă electronică – ziua livrării poștei electronice la adresa de e-mail a beneficiarului.

8. Transportul este plătit de cumpărător. Nu trimiteți produsele cu plată la livrare, caz în care produsele nu vor fi preluate. Produsele transportate trebuie să fie ambalate corespunzător, pentru a preveni deteriorarea. Din motive de igienă, produsele sunt acceptate numai curățate corespunzător.

9. Trimiterea trebuie să fie completă și în starea în care ați preluat-o la livrare. La produse atașați documentul de cumpărare.

10. Produsele care fac obiectul dreptului de aplicare a reclamației trebuie să fie supuse evaluării imediat după descoperirea defectului, trebuie să fie curate, cu documente adecvate și descrierea defectului, eventual cu localizarea defectului indicat.

11. Reclamația este recunoscută dacă amortizorul pneumatic: are sacul găurit, în mod vizibil are scurgeri de ulei sau are bătăi în timpul conducerii. Defecțiunile estetice precum zgârieturi sau îndoituri nu sunt recunoscute ca motiv de reclamație. Reclamația nu este acceptată dacă defecțiunea piesei a fost cauzată de o asamblare necorespunzătoare, un accident rutier sau o altă catastrofă. Reclamația nu este acceptată dacă piesa este modificată sau montată pe un șasiu modificat. La montarea unui compresor trebuie eliminate toate scurgerile de aer din sistem. Defecțiunea compresorului provocată de o altă defecțiune din sistem (de ex. pernă cu arc găurită) nu este acceptată.

12. Vânzătorul nu este responsabil pentru daunele rezultate din operarea produselor, proprietățile funcționale și daunele cauzate de utilizarea neprofesională a produselor, precum și daunele cauzate de evenimente exterioare și manipulare incorectă. defectele de această origine nu sunt acoperite nici de garanția furnizată.

13. Produsele defecte sau deteriorate vor fi reparate, înlocuite sau va fi returnat prețul de achiziție.

14. Celelalte raporturi juridice dintre operator și beneficiar care nu sunt reglementate în mod expres de prezentul Regulament pentru reclamații sunt reglementate de dispozițiile relevante din contractele individuale încheiate între operator și beneficiar, de prevederile relevante din reglementările legale general obligatorii pe teritoriul Republicii Slovace, în această ordine.

15. Vânzător are dreptul să modifice sau să completeze oricând prezentul Regulament pentru reclamații, din cauza modificărilor reglementărilor legale și a mediului de afaceri. Beneficiarul determină formularea actuală a Regulamentului pentru reclamații pe site-ul său web.

Prezentul RR întră în vigoare și are efect începând cu data de 20.2.2018 și înlocuiește complet precedentul RR. Operatorul își rezervă dreptul de a modifica RR fără notificare prealabilă.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Full (Desktop) version