Termenii și condițiile magazinului online Aercentru.ro

Selectați tipul vehiculului
 
 
 
 
 

Termenii și condițiile magazinului online Aercentru.ro

Operatorul magazinului online:

Autoservis R-centrum s.r.o 

930 39, Zlaté Klasy, Malomágerská cesta 822/5
Republica Slovacă
Nr. de identif. comercială: 36277291
CIF: 2022099662

Societatea este înscrisă în Registrul comerțului la Judecătoria Trnava, secțiunea: s.r.o, dosarul nr.: 17778/T

 

Persoana responsabilă, contactul

Mgr. Adrián Ruman 
mail: info@aercentru.ro
tel:    +40 373 800 210

 

Program de lucru: 

Luni - Joi:   8:00-16:30
Vineri:         8:00-14:30

1) Înregistrarea

Declarăm că datele sunt destinate scopurilor de identificare doar în cazul cumpărăturilor de pe site-ul www.aercentru.ro și nu vor fi furnizate către terți sau abuzate în alt mod. 

2) Primirea și procesarea comenzilor, contractul de cumpărare

Comanda cumpărătorului reprezintă o propunere pentru contractul de cumpărare, iar contractul de cumpărare propriu-zis este încheiat la momentul livrării consimțământului obligatoriu al cumpărătorului și vânzătorului cu această propunere (prin confirmarea obligatorie a comenzii de către vânzător). Din acest moment, între cumpărător și vânzător apar drepturi și obligații reciproce.

Prin încheierea contractului de cumpărare, cumpărătorul confirmă că a luat cunoștință de acești termeni și condiții, inclusiv condițiile de reclamații, și că este de acord cu acestea. Cumpărătorul este notificat într-un mod corespunzător cu privire la acești termeni și condiții, precum și la regulamentul reclamațiilor, înainte de plasarea propriu-zisă a comenzii și are posibilitatea de a se familiariza cu acestea.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda sau o parte a acesteia înainte de încheierea contractului de cumpărare, în aceste cazuri: produsele nu se mai fabrică sau nu se mai livrează sau prețul produsului livrat a fost modificat în mod substanțial. Într-un astfel de caz, vânzătorul îl va contacta de urgență pe cumpărător pentru a stabili procedura următoare. În cazul în care Cumpărătorul a plătit deja o parte sau întreaga sumă a prețului de cumpărare, această sumă îi va fi returnată în contul său, iar Contractul de cumpărare nu va mai fi încheiat.

Toate comenzile primite de acest magazin au caracter obligatoriu. Comanda poate fi anulată înainte de expedierea sa. Puteți trimite anularea prin e-mail, eventual telefonic. La anularea comenzii este necesar să vă indicați numele, adresa de e-mail și numărul comenzii. În cazul în care comanda nu va fi anulată până la expediere și va fi expediată, se poate solicita cumpărătorului plata costului de expediere a produselor. Veți fi informat automat prin e-mail cu privire la primirea comenzii. În detaliile fiecărui produs, precum și în confirmarea comenzii se află și perioada preconizată de livrare a produselor care nu se află în stoc. La fiecare articol se vede dacă acesta se află sau nu se află în stoc. În cazul în care produsul nu se află în stoc sau în stocul furnizorului, vă vom informa imediat despre data următoare de livrare.

3) Transportul și plata

Citiți despre posibilitățile de transport și plată într-un articol separat aici.

4) Garanția

În colet veți găsi întotdeauna un document fiscal (sau acesta va fi trimis prin e-mail). Perioada de garanție începe la data indicată în document. Noile produse se află in garanție timp de 24 luni, cele recondiționate 3 luni. Durata exactă a garanției se poate găsi în descrierea produsului pe site.  Revendicările care rezultă din defectele produsului nu se referă la cererea de daune-interese. Cumpărătorul poate solicita îndepărtarea defectului prin livrarea unui alt produs care să înlocuiască produsul defect, prin livrarea produsului lipsă sau poate să solicite repararea produsului defect, dacă defectele pot fi reparate.

5) Conflictul cu contractul de cumpărare - informații generale

În cazul în care, la preluarea produsului de către cumpărător, produsul nu este în conformitate cu contractul de cumpărare (numit în continuare "conflict cu contractul de cumpărare"), cumpărătorul are dreptul ca vânzătorul să aducă produsul în starea corespunzătoare contractului de cumpărare, în mod gratuit și fără întârzieri nejustificate, în funcție de solicitarea cumpărătorului: ori prin înlocuirea produsului, ori prin repararea acestuia; adică această procedură nu este posibilă, cumpărătorul poate solicita o reducere corespunzătoare din prețul produsului sau retragerea din contract. Acest lucru nu este posibil în cazul în care cumpărătorul știa despre conflictul cu contractul de cumpărare înainte de preluarea produsului sau a provocat el însuși conflictul cu contractul de cumpărare. Conflictul cu contractul de cumpărare care apare în termen de șase luni de la data preluării produsului este considerat ca un conflict existent de la data preluării produsului, dacă acest fapt nu este în contradicție cu natura produsului sau dacă nu se dovedește altfel.

Pentru produse oferim o perioadă de garanție conform legii.

6) Dreptul Consumatorului de a se retrage din contract

În cazul în care contractul de cumpărare este încheiat prin intermediul comunicării la distanță (cu magazinul online), consumatorul are dreptul de a se retrage din contract în termen de 14 zile de la preluarea produsului. În acest caz, consumatorul îl va contacta pe vânzător și va indica, de preferință în scris, că se retrage din contract, specificând numărul comenzii, data cumpărării și numărul contului pentru returnarea banilor. Banii pot fi de asemenea returnați în numerar, la sediul societății. Retragerea din contract poate fi livrată cel târziu în ultima zi a perioadei de 14 zile. În cazuri speciale, perioada de returnare poate fi prelungită, ținând cont de împrejurări, însă nu mai mult de 30 de zile de la livrare.

Această prevedere a legii însă nu poate fi înțeleasă ca o posibilitate de împrumutare gratuită a produsului. În cazul utilizării dreptului de retragere din contract în termen de 14 zile de la primirea produsului, consumatorul trebuie să-i predea tot ce a obținut pe baza contractului de cumpărare.  Dacă acest lucru nu mai este posibil (de exemplu, între timp produsul a fost distrus sau uzat), consumatorul trebuie să ofere o compensație bănească în schimbul a ceea ce nu mai poate fi returnat. Dacă produsul returnat este deteriorat parțial, vânzătorul poate impune consumatorului dreptul de compensare a daunei și de returnare a prețului de achiziție. În acest caz, vânzătorul are obligația de a dovedi daunele suferite. În acest caz, vânzătorul îi returnează consumatorului doar prețul redus.

În plus, față de prețul de achiziție care urmează să fie returnat cumpărătorului, vânzătorul poate ține cont de costurile sale reale legate de returnarea produsului (costurile de transport etc.).

Consumatorul nu are dreptul să se retragă din contract în cazul contractelor:

pentru furnizarea Serviciilor, dacă prestația lor a fost începută înainte de expirarea termenului de 14 zile de la preluarea prestării, 
pentru livrarea produselor sau serviciilor al căror preț depinde de fluctuațiile pieței financiare, indiferent de voința vânzătorului, 
pentru livrarea produselor adaptate conform dorinței cumpărătorului sau persoanei acestuia, precum și pentru produsele ușor perisabile sau care se uzează sau învechesc ușor.

Procedura de returnare a produselor:

  1. Pregătiți coletul conform descrierii de mai jos.
  2. Trimiteți produsele pregătite pentru returnare la adresă, conform descrierii date de transportatorul selectat de dvs.

Pregătirea coletului

Coletul trebuie să fie complet (inclusiv accesoriile și toată documentația) și în starea în care le-ați preluat la primire. La produse atașați și documentul de cumpărare. Întotdeauna utilizați hârtie de ambalat sau carton, pentru a preveni lipirea, murdărirea sau o altă deteriorare a ambalajelor originale. Nu trimiteți produsele cu plată la livrare și vă recomandăm să asigurați produsele. Banii vă vor fi returnați în contul bancar (nu uitați să-l specificați), de obicei în termen de 3 zile lucrătoare de la primirea coletului. În cazul returnării produselor, suma va fi scăzută cu costurile de transport (nu este valabil în cazul reclamațiilor!).

9) Reclamațiile

Dacă produsele primite de la noi sunt deteriorate sau nefuncționale, procedați conform regulamentului de reclamații. Returnarea produselor din cauza retragerii din contract este descrisă la pct. 6 din Termeni și condiții. Cumpărătorul trebuie să convină în prealabil cu vânzătorul modalitatea de livrare a piesei reclamate, în special dacă este necesar transportul autoturismului prin remorcare sau ar putea exista alte costuri asociate reclamației! Societatea noastră garantează returnarea a 100% din prețul de achiziție în caz de nemulțumire - pentru condiții faceți clic aici!

10) Avansul pentru piesa veche

Produsele recondiționate ale societății noastre sunt vândute prin schimb - noi vă vindem piesa reparată iar dvs. ne dați piesa dvs. veche / defectă în termen de 30 de zile. Avansul pentru returnarea piesei vechi este adunat la prețul produsului iar noi vi-l returnăm după obținerea piesei dvs. vechi. La factură va fi atașat și un formular în care completați numărul dvs. de cont la care vă vom returna banii (formularul trebuie atașat la piesa veche și trimis înapoi). Nu trimiteți piesele vechi cu plată la livrare! Pentru mai multe informații, contactați-ne!

Vă mulțumim pentru timpul petrecut cu citirea termenilor și condițiilor.

Echipa Aercentru

Termenii și condițiile sunt valabile de la 20.2.2018 până la o notificare ulterioară. 
Informații pentru cumpărători: în cazul modificării termenilor și condițiilor sunt valabili termenii și condițiile care erau valabili la data cumpărării.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Full (Desktop) version