Articole

Selectați tipul vehiculului
 
 
 
 
 

Probleme cu produsele falsificate

Se rup șuruburile de fixare! 

 Crapă pernele! 

Nu funcționează comutarea electronică a rigidității (este doar de ornament)!

Amortizoarele bat și nu amortizează, mașina este instabilă!

Din ce în ce mai des ne contactează clienți înșelați de  vânzători necinstiți pe site-uri de publicitate și în magazinele online. Acolo, vânzătorii oferă „amortizoare, perne și compresoare originale din Germania sau USA" la o fracțiune din prețul originalului. În cea mai mare parte, acestea sunt falsuri de proastă calitate din Asia, pe care nici nu le puteți reclama. În caz de reclamație, vă vor trimite alte falsuri nefuncționale, până nu renunțați! Nu puteți primi înapoi nici banii, nici timpul pierdut! 


COMPANIA NOASTRĂ RECONDIȚIONEAZĂ NUMAI PIESE ORIGINALE, ACESTEA AVÂND CEA MAI BUNĂ CALITATE! COMPRESOARELE VÂNDUTE DE NOI PROVIN DE LA PRODUCĂTORII DE PIESE ORIGINALE AMK ȘI WABCO!


Cum pot fi identificate falsurile Mercedes-Benz?

Este suficient să controlați șuruburile (vezi foto)!

Cum poate fi identificat un vânzător de falsuri?

Un vânzător de falsuri poate fi identificat cu ușurință, este suficient să-i puneți următoarele întrebări:

Cine este producătorul piesei originale vândute?

Amortizoare și perne originale vând DOARSACHS, BWI GROUP, BILSTEIN, MONROE!!!  Nu există nicio producție secundară, nu le fabrică nici e-shop-urile (deși o proclamă adesea)! Compresoarele sunt fabricate doar de AMK și WABCO!

Va fi și amortizor în cutia producătorului? Sunt etichetele producătorului pe amortizorul pneumatic?

Falsurile vin în cutii maro, simple, fără numele producătorului sau doar cu logo-ul vânzătorului, NU ȘI AL PRODUCĂTORULUI.

Pe amortizoarele pneumatice ale falsurilor se află de obicei doar etichete cu textul „Air Suspension High Quality“

Există garanție pentru amortizor? Primiți un document cu care puteți beneficia de garanție în cazul unei reclamații?

 Perioada de garanție pentru piesele noi este în UE de 24 de luni. Nu acceptați nicio garanție de un an pe care nu o puteți dovedi!

Aceste întrebări vă vor economisi banii și vă vor scăpa de griji! Compania noastră recondiționează doar piese ORIGINALE, obținând cea mai înaltă calitate! VINDEM COMPRESOARE DE LA PRODUCĂTORII ORIGINALI AMK ȘI WABCO!

 

Garanția returnării a 100% din prețul piesei în caz de nemulțumire!

Garanția returnării a 100% din prețul piesei în caz de nemulțumire!

Compania noastră garantează returnarea a 100% din prețul piesei (în termen de 3 luni) în caz de nemulțumire (prețul transportului nu este inclus în prețul piesei). Trebuie doar să îndepliniți următoarele condiții (toate concomitent):

  1. Aduceți / trimiteți-ne piesa cumpărată la noi cu care nu sunteți mulțumiți (în termen de 3 luni de la cumpărare). Piesa nu trebuie să fie în ambalajul original și poate fi folosită (însă trebuie să fie completă ca la cumpărare).
  2. Aduceți / trimiteți-ne și piesa originală veche sau nefuncțională. Dacă ați lăsat-o la noi la cumpărarea piesei, atunci ați îndeplinit deja această cerință.
  3. Costurile de demontare / transport al piesei (și toate costurile aferente) trebuie să le plătiți dvs.

În caz că aveți întrebări, nu ezitați să ne contactați!

 

Oprava tlmičov a mechov

 

Avans pentru piesele returnate

Piesele recondiționate ale companiei noastre sunt vândute pe bază de schimb - noi vă vindem o piesă recondiționată iar dvs. ne întoarceți piesa veche/defectă în termen de 30 de zile de la cumpărare. Pentru piesa recondiționată se plătește un avans rambursabil, care va fi adăugat la prețul piesei recondiționate în timpul comenzii. Acest avans va fi rambursat la primirea piesei dvs. vechi.

Aici vă puteți comanda curierul în mod GRATUIT, pentru returnarea piesei vechi. Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne contactați

 

Întrebări cu privire la problemele cu mașina

Mașina s-a lăsat în jos, după pornire s-a ridicat... de ce?

În sistem aveți pierderi de aer - de obicei există o mică fisură în pernă. Uneori, mașina cade în câteva minute, alteori în câteva zile. Depinde de mărimea fisurii și de felul în care parcați (cum este expusă fisura). Fisura poate fi într-o pernă sau în mai multe. Uneori se poate întâmpla că mașina nu cade deloc timp de câteva zile și apoi defecțiunea apare din nou.

Soluție: Vă recomandăm să măsurați înălțimile fiecărei părți (lângă apărătoarea roții) și să schimbați perna / amortizorul pe partea cea mai joasă. Vă mai recomandăm să înlocuiți pernele / amortizoarele în perechi (fie cele 2 din față, fie cele 2 din spate), întrucât pernele sunt la fel de uzate și este doar o problemă de timp, când se fisurează și cealaltă parte (peste câteva zile sau câteva luni). Astfel, economisiți timp la service și economisiți și compresorul șasiului (nu suflă degeaba).                                   


Mașina s-a lăsat în jos și nu se mai ridică... de ce?

Nu vă funcționează compresorul și aveți pierderi de aer în sistem - de regulă o fisură mică în pernă. Probabil s-a ars compresorul, întrucât a suflat într-un sistem găurit.

Soluție: În primul rând, trebuie înlocuit compresorul (și releul!) și după aceea încercați să ridicați mașina. Apoi trebuie eliminată fisura din sistem. Vă recomandăm să controlați mașina și să măsurați înălțimile fiecărei părți (lângă apărătoarea roții), de exemplu seara și dimineața. Astfel vă dați seama care parte coboară și care pernă / amortizor trebuie înlocuite. Vă mai recomandăm să înlocuiți pernele / amortizoarele în perechi (fie cele 2 din față, fie cele 2 din spate), întrucât pernele sunt la fel de uzate și este doar o problemă de timp, când se fisurează și cealaltă parte (peste câteva zile sau câteva luni). Astfel, economisiți timp la service și economisiți și compresorul șasiului (nu suflă degeaba).


Pe display luminează o mașină cu săgeată... de ce?

Autovehiculul vă semnalizează că ceva nu este în regulă cu sistemul de aer. Problemele pot fi mai multe: un compresor slăbit, pierderi de aer, senzor de înălțime a mașinii defect sau o altă defecțiune electronică.

Soluție: Mașina trebuie conectată la diagnosticarea prin computer care va determina cu exactitate problema.


Mașina are bătăi și lovituri pe teren denivelat... de ce?

Bătăile pot fi provocate de mai multe componente (silentblock-uri și pivoți), dar și de amortizor.

Soluție: Autoturismul trebuie dus la service, ca să desfacă toate componentele șasiului și să controleze rigiditatea lor. După eliminarea defecțiunilor celorlalte componentele este posibil să producă bătăi amortizorul. Nu vă lăsați păcălit de faptul că amortizorul este "uscat", adică nu are scurgeri de ulei. Uleiul din amortizor se scurge în pernă, însă aceasta este izolată etanș, de aceea și un amortizor prost este "uscat". Dacă un amortizor este universal (nu este drept / stâng), puteți încerca să schimbați amortizoarele între ele și să testați dacă s-au mutat în partea cealaltă și bătăile. În cazul acesta trebuie înlocuit și amortizorul.


Autovehiculul nu a căzut, dar stă înclinat... de ce?

Autovehiculul poate fi calibrat prost sau este defect senzorul de înălțime.

Soluție: Autovehiculul trebuie dus la service și trebuie controlați fizic senzorii de înălțime. Aceștia pot fi rupți / îndoiți sau pot fi deteriorate cablurile. În acest caz, trebuie înlocuită piesa și trebuie pusă la diagnosticare, iar mașina trebuie calibrată. Dacă senzorii nu sunt stricați, s-ar putea să fie de ajuns calibrarea PC.


Autovehiculul este uneori extrem de ridicat și alteori extrem de coborât... de ce?

Autovehiculul are, probabil, stricat (rupt) senzorul de înălțime.

Soluție: Autovehiculul trebuie dus la service și trebuie controlați fizic senzorii de înălțime. Aceștia pot fi rupți / îndoiți sau pot fi deteriorate cablurile. În acest caz, trebuie înlocuită piesa și trebuie pus la diagnosticare, iar mașina trebuie calibrată.


Compresorul huruie... de ce?

Aveți un compresor slab - compresul s-a ars probabil, întrucât sufla într-un sistem găurit.

Soluție: În primul rând, trebuie înlocuit compresorul (și releul!) și după aceea trebuie să controlați dacă nu aveți fisură în sistem. Vă recomandăm să controlați mașina și să măsurați înălțimile fiecărei părți (lângă apărătoarea roții), de exemplu seara și dimineața. Astfel vă dați seama care parte coboară și care pernă / amortizor trebuie înlocuite. Vă mai recomandăm să înlocuiți pernele / amortizoarele în perechi (fie cele 2 din față, fie cele 2 din spate), întrucât pernele sunt la fel de uzate și este doar o problemă de timp, când se fisurează și cealaltă parte (peste câteva zile sau câteva luni). Astfel, economisiți timp la service și economisiți și compresorul șasiului (nu suflă degeaba).


Nu pot să comut rigiditatea șasiului (sport / confort)... de ce?

Problemă cu o valvă electronică a amortizorului pneumatic - ori contactul este prost, ori s-a ars.

Soluție: În primul rând, trebuie să conectați autovehiculul la diagnosticare, să aflați care parte este defectă. Apoi pe acea parte controlați cablul care iese din amortizor, să vedeți dacă nu este deteriorat. Dacă este în regulă, demontați-l de pe amortizor, deconectați de la mașină și controlați / curățați capetele. Ar putea ajuta și un spray pentru contacte. Apoi conectați totul la loc. Verificați dacă funcționează comutarea. Dacă nu, atunci este arsă valva electrică și trebuie înlocuit amortizorul întreg.


Atenționare: Acesta este doar un text informativ, de aceea consultați-vă întotdeauna cu un specialist! Operatorul site-ului nu este responsabil pentru diagnosticarea incorectă a defecțiunilor autovehiculului.

 

 

 

Întrebări cu privire la produsele noastre

Ce înseamnă recondiționarea amortizorului pneumatic sau a pernei?

Recondiționarea la compania noastră înseamnă că piesa originală este dezasamblată în cele mai mici componente, iar componentele nefuncționale sunt înlocuite cu altele, noi. Amortizorul primește ulei hidraulic nou, bandă de teflon pe arbore, bucșă și etanșare nouă. Partea de pernă primește un manșon de cauciuc nou, care este cu aprox. 1 mm mai gros decât cel original. Presăm perna cu inele de oțel zincat cu design îmbunătățit (producție proprie). Fiecare piesă metalică este curățată și vopsită prin stropire. Apoi, amortizorul este asamblat complet și testat de mai multe ori.. Bineînțeles, se pun garnituri noi și capac de protecție nou.       


Recondiționați și compresoare?

Nu, le oferim clienților compresoare noi WABCO și AMK, la cele mai noi prețuri. Aceste mărci sunt vândute în atelierele autorizate și le aveți montate și în mașină. Releul este inclus în pachet.


Se va potrivi piesa?

Bineînțeles! Este vorba despre piese originale reparate, toți parametri au rămas ca cei inițiali.


Va fi o problemă dacă celelalte amortizoare / perne pneumatice din mașină sunt originale și voi monta unul recondiționat?

Nu, deloc! Este vorba despre piese reparate, toți parametri amortizorului / pernei pneumatice au rămas cei inițiali.


Se va aplica garanția de doi ani și dacă amortizorul / perna nu sunt montate într-un service autorizat?

Bineînțeles! Cu toate acestea, vă recomandăm să încredințați montajul unui specialist care a mai montat piese asemănătoare. Dacă aveți întrebări cu privire la montaj, nu evitați să ne contactați, vă vom ajuta cu drag.

 

Întrebări cu privire la cumpărare

 


Cum plătesc pentru colet?

Vă trimitem produsele din e-shop-ul nostru cu plată la livrare, deci prețul comenzii trebuie să-l plătiți în numerar. Plata cu cardul este de asemenea posibilă.


Cum primesc avansul înapoi?

Simplu! E suficient să comandați gratuit curierul pe site-ul nostru aici:

https://www.aercentru.ro/curier/

Când primesc înapoi avansul?

De regulă trimitem avansul în termen de o săptămână de la livrarea și controlarea conținutului coletului. Vă rugăm să țineți cont că transferul poate dura 1-3 zile. Nu uitați să ne contactați dacă nu ați primit banii în termen de 10 zile de la trimitere.


Se aplică garanția de doi ani chiar dacă amortizorul / perna nu se montează într-un service autorizat?

Bineînțeles! Cu toate acestea, vă recomandăm să încredințați montajul unui specialist care a mai montat piese asemănătoare. Dacă aveți întrebări cu privire la montaj, nu evitați să ne contactați, vă vom ajuta cu drag.


Cum să reclam o piesă defectă?

Vă rugăm să ne contactați telefonic sau prin e-mail! Mai multe informații găsiți aici: Regulamentul pentru reclamații.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Full (Desktop) version