ina s-a lăsat în jos, după pornire s-a ridicat... de ce? |
În sistem aveți pierderi de aer - de obicei există o mică fisură în pernă. Uneori, mașina cade în câteva minute, alteori în câteva zile. Depinde de mărimea fisurii și de felul în care parcați (cum este expusă fisura). Fisura poate fi într-o pernă sau în mai multe. Uneori se poate întâmpla că mașina nu cade deloc timp de câteva zile și apoi defecțiunea apare din nou. Soluție: Vă recomandăm să măsurați înălțimile fiecărei părți (lângă apărătoarea roții) și să schimbați perna / amortizorul pe partea cea mai joasă. Vă mai recomandăm să înlocuiți pernele / amortizoarele în perechi (fie cele 2 din față, fie cele 2 din spate), întrucât pernele sunt la fel de uzate și este doar o problemă de timp, când se fisurează și cealaltă parte (peste câteva zile sau câteva luni). Astfel, economisiți timp la service și economisiți și compresorul șasiului (nu suflă degeaba). |
Mașina s-a lăsat în jos și nu se mai ridică... de ce? |
Nu vă funcționează compresorul și aveți pierderi de aer în sistem - de regulă o fisură mică în pernă. Probabil s-a ars compresorul, întrucât a suflat într-un sistem găurit. Soluție: În primul rând, trebuie înlocuit compresorul (și releul!) și după aceea încercați să ridicați mașina. Apoi trebuie eliminată fisura din sistem. Vă recomandăm să controlați mașina și să măsurați înălțimile fiecărei părți (lângă apărătoarea roții), de exemplu seara și dimineața. Astfel vă dați seama care parte coboară și care pernă / amortizor trebuie înlocuite. Vă mai recomandăm să înlocuiți pernele / amortizoarele în perechi (fie cele 2 din față, fie cele 2 din spate), întrucât pernele sunt la fel de uzate și este doar o problemă de timp, când se fisurează și cealaltă parte (peste câteva zile sau câteva luni). Astfel, economisiți timp la service și economisiți și compresorul șasiului (nu suflă degeaba). |
Pe display luminează o mașină cu săgeată... de ce? |
Autovehiculul vă semnalizează că ceva nu este în regulă cu sistemul de aer. Problemele pot fi mai multe: un compresor slăbit, pierderi de aer, senzor de înălțime a mașinii defect sau o altă defecțiune electronică. Soluție: Mașina trebuie conectată la diagnosticarea prin computer care va determina cu exactitate problema. |
Autovehiculul nu a căzut, dar stă înclinat... de ce? |
Autovehiculul poate fi calibrat prost sau este defect senzorul de înălțime. Soluție: Autovehiculul trebuie dus la service și trebuie controlați fizic senzorii de înălțime. Aceștia pot fi rupți / îndoiți sau pot fi deteriorate cablurile. În acest caz, trebuie înlocuită piesa și trebuie pusă la diagnosticare, iar mașina trebuie calibrată. Dacă senzorii nu sunt stricați, s-ar putea să fie de ajuns calibrarea PC. |
Autovehiculul este uneori extrem de ridicat și alteori extrem de coborât... de ce? |
Autovehiculul are, probabil, stricat (rupt) senzorul de înălțime. Soluție: Autovehiculul trebuie dus la service și trebuie controlați fizic senzorii de înălțime. Aceștia pot fi rupți / îndoiți sau pot fi deteriorate cablurile. În acest caz, trebuie înlocuită piesa și trebuie pus la diagnosticare, iar mașina trebuie calibrată. |
Compresorul huruie... de ce? |
Aveți un compresor slab - compresul s-a ars probabil, întrucât sufla într-un sistem găurit. Soluție: În primul rând, trebuie înlocuit compresorul (și releul!) și după aceea trebuie să controlați dacă nu aveți fisură în sistem. Vă recomandăm să controlați mașina și să măsurați înălțimile fiecărei părți (lângă apărătoarea roții), de exemplu seara și dimineața. Astfel vă dați seama care parte coboară și care pernă / amortizor trebuie înlocuite. Vă mai recomandăm să înlocuiți pernele / amortizoarele în perechi (fie cele 2 din față, fie cele 2 din spate), întrucât pernele sunt la fel de uzate și este doar o problemă de timp, când se fisurează și cealaltă parte (peste câteva zile sau câteva luni). Astfel, economisiți timp la service și economisiți și compresorul șasiului (nu suflă degeaba). |
Nu pot să comut rigiditatea șasiului (sport / confort)... de ce? |
Problemă cu o valvă electronică a amortizorului pneumatic - ori contactul este prost, ori s-a ars. Soluție: În primul rând, trebuie să conectați autovehiculul la diagnosticare, să aflați care parte este defectă. Apoi pe acea parte controlați cablul care iese din amortizor, să vedeți dacă nu este deteriorat. Dacă este în regulă, demontați-l de pe amortizor, deconectați de la mașină și controlați / curățați capetele. Ar putea ajuta și un spray pentru contacte. Apoi conectați totul la loc. Verificați dacă funcționează comutarea. Dacă nu, atunci este arsă valva electrică și trebuie înlocuit amortizorul întreg. |
- Întrebări cu privire la problemele cu mașina
- Întrebări cu privire la produsele noastre
- Întrebări cu privire la cumpărare
Ce înseamnă recondiționarea amortizorului pneumatic sau a pernei? |
Recondiționarea la compania noastră înseamnă că piesa originală este dezasamblată în cele mai mici componente, iar componentele nefuncționale sunt înlocuite cu altele, noi. Amortizorul primește ulei hidraulic nou, bandă de teflon pe arbore, bucșă și etanșare nouă. Partea de pernă primește un manșon de cauciuc nou, care este cu aprox. 1 mm mai gros decât cel original. Presăm perna cu inele de oțel zincat cu design îmbunătățit (producție proprie). Fiecare piesă metalică este curățată și vopsită prin stropire. Apoi, amortizorul este asamblat complet și testat de mai multe ori.. Bineînțeles, se pun garnituri noi și capac de protecție nou. |
Recondiționați și compresoare? |
Nu, le oferim clienților compresoare noi WABCO și AMK, la cele mai noi prețuri. Aceste mărci sunt vândute în atelierele autorizate și le aveți montate și în mașină. Releul este inclus în pachet. |
Se va potrivi piesa? |
Bineînțeles! Este vorba despre piese originale reparate, toți parametri au rămas ca cei inițiali. |
Va fi o problemă dacă celelalte amortizoare / perne pneumatice din mașină sunt originale și voi monta unul recondiționat? |
Nu, deloc! Este vorba despre piese reparate, toți parametri amortizorului / pernei pneumatice au rămas cei inițiali. |
Se va aplica garanția de doi ani și dacă amortizorul / perna nu sunt montate într-un service autorizat? |
Bineînțeles! Cu toate acestea, vă recomandăm să încredințați montajul unui specialist care a mai montat piese asemănătoare. Dacă aveți întrebări cu privire la montaj, nu evitați să ne contactați, vă vom ajuta cu drag. |
Cum plătesc pentru colet? |
Vă trimitem produsele din e-shop-ul nostru cu plată la livrare, deci prețul comenzii trebuie să-l plătiți în numerar. Plata cu cardul este de asemenea posibilă. |
Cum primesc avansul înapoi? |
Simplu! E suficient să comandați gratuit curierul pe site-ul nostru aici: |
Când primesc înapoi avansul? |
De regulă trimitem avansul în termen de o săptămână de la livrarea și controlarea conținutului coletului. Vă rugăm să țineți cont că transferul poate dura 1-3 zile. Nu uitați să ne contactați dacă nu ați primit banii în termen de 10 zile de la trimitere. |
Se aplică garanția de doi ani chiar dacă amortizorul / perna nu se montează într-un service autorizat? |
Bineînțeles! Cu toate acestea, vă recomandăm să încredințați montajul unui specialist care a mai montat piese asemănătoare. Dacă aveți întrebări cu privire la montaj, nu evitați să ne contactați, vă vom ajuta cu drag. |
Cum să reclam o piesă defectă? |
Vă rugăm să ne contactați telefonic sau prin e-mail! Mai multe informații găsiți aici: Regulamentul pentru reclamații. |
Atenționare: Acesta este doar un text informativ, de aceea consultați-vă întotdeauna cu un specialist! Operatorul site-ului nu este responsabil pentru diagnosticarea incorectă a defecțiunilor autovehiculului.