Selectați tipul vehiculului
 
 
 
 
 

Întrebări cu privire la problemele cu mașina

Mașina s-a lăsat în jos, după pornire s-a ridicat... de ce?

În sistem aveți pierderi de aer - de obicei există o mică fisură în pernă. Uneori, mașina cade în câteva minute, alteori în câteva zile. Depinde de mărimea fisurii și de felul în care parcați (cum este expusă fisura). Fisura poate fi într-o pernă sau în mai multe. Uneori se poate întâmpla că mașina nu cade deloc timp de câteva zile și apoi defecțiunea apare din nou.

Soluție: Vă recomandăm să măsurați înălțimile fiecărei părți (lângă apărătoarea roții) și să schimbați perna / amortizorul pe partea cea mai joasă. Vă mai recomandăm să înlocuiți pernele / amortizoarele în perechi (fie cele 2 din față, fie cele 2 din spate), întrucât pernele sunt la fel de uzate și este doar o problemă de timp, când se fisurează și cealaltă parte (peste câteva zile sau câteva luni). Astfel, economisiți timp la service și economisiți și compresorul șasiului (nu suflă degeaba).                                   


Mașina s-a lăsat în jos și nu se mai ridică... de ce?

Nu vă funcționează compresorul și aveți pierderi de aer în sistem - de regulă o fisură mică în pernă. Probabil s-a ars compresorul, întrucât a suflat într-un sistem găurit.

Soluție: În primul rând, trebuie înlocuit compresorul (și releul!) și după aceea încercați să ridicați mașina. Apoi trebuie eliminată fisura din sistem. Vă recomandăm să controlați mașina și să măsurați înălțimile fiecărei părți (lângă apărătoarea roții), de exemplu seara și dimineața. Astfel vă dați seama care parte coboară și care pernă / amortizor trebuie înlocuite. Vă mai recomandăm să înlocuiți pernele / amortizoarele în perechi (fie cele 2 din față, fie cele 2 din spate), întrucât pernele sunt la fel de uzate și este doar o problemă de timp, când se fisurează și cealaltă parte (peste câteva zile sau câteva luni). Astfel, economisiți timp la service și economisiți și compresorul șasiului (nu suflă degeaba).


Pe display luminează o mașină cu săgeată... de ce?

Autovehiculul vă semnalizează că ceva nu este în regulă cu sistemul de aer. Problemele pot fi mai multe: un compresor slăbit, pierderi de aer, senzor de înălțime a mașinii defect sau o altă defecțiune electronică.

Soluție: Mașina trebuie conectată la diagnosticarea prin computer care va determina cu exactitate problema.


Mașina are bătăi și lovituri pe teren denivelat... de ce?

Bătăile pot fi provocate de mai multe componente (silentblock-uri și pivoți), dar și de amortizor.

Soluție: Autoturismul trebuie dus la service, ca să desfacă toate componentele șasiului și să controleze rigiditatea lor. După eliminarea defecțiunilor celorlalte componentele este posibil să producă bătăi amortizorul. Nu vă lăsați păcălit de faptul că amortizorul este "uscat", adică nu are scurgeri de ulei. Uleiul din amortizor se scurge în pernă, însă aceasta este izolată etanș, de aceea și un amortizor prost este "uscat". Dacă un amortizor este universal (nu este drept / stâng), puteți încerca să schimbați amortizoarele între ele și să testați dacă s-au mutat în partea cealaltă și bătăile. În cazul acesta trebuie înlocuit și amortizorul.


Autovehiculul nu a căzut, dar stă înclinat... de ce?

Autovehiculul poate fi calibrat prost sau este defect senzorul de înălțime.

Soluție: Autovehiculul trebuie dus la service și trebuie controlați fizic senzorii de înălțime. Aceștia pot fi rupți / îndoiți sau pot fi deteriorate cablurile. În acest caz, trebuie înlocuită piesa și trebuie pusă la diagnosticare, iar mașina trebuie calibrată. Dacă senzorii nu sunt stricați, s-ar putea să fie de ajuns calibrarea PC.


Autovehiculul este uneori extrem de ridicat și alteori extrem de coborât... de ce?

Autovehiculul are, probabil, stricat (rupt) senzorul de înălțime.

Soluție: Autovehiculul trebuie dus la service și trebuie controlați fizic senzorii de înălțime. Aceștia pot fi rupți / îndoiți sau pot fi deteriorate cablurile. În acest caz, trebuie înlocuită piesa și trebuie pus la diagnosticare, iar mașina trebuie calibrată.


Compresorul huruie... de ce?

Aveți un compresor slab - compresul s-a ars probabil, întrucât sufla într-un sistem găurit.

Soluție: În primul rând, trebuie înlocuit compresorul (și releul!) și după aceea trebuie să controlați dacă nu aveți fisură în sistem. Vă recomandăm să controlați mașina și să măsurați înălțimile fiecărei părți (lângă apărătoarea roții), de exemplu seara și dimineața. Astfel vă dați seama care parte coboară și care pernă / amortizor trebuie înlocuite. Vă mai recomandăm să înlocuiți pernele / amortizoarele în perechi (fie cele 2 din față, fie cele 2 din spate), întrucât pernele sunt la fel de uzate și este doar o problemă de timp, când se fisurează și cealaltă parte (peste câteva zile sau câteva luni). Astfel, economisiți timp la service și economisiți și compresorul șasiului (nu suflă degeaba).


Nu pot să comut rigiditatea șasiului (sport / confort)... de ce?

Problemă cu o valvă electronică a amortizorului pneumatic - ori contactul este prost, ori s-a ars.

Soluție: În primul rând, trebuie să conectați autovehiculul la diagnosticare, să aflați care parte este defectă. Apoi pe acea parte controlați cablul care iese din amortizor, să vedeți dacă nu este deteriorat. Dacă este în regulă, demontați-l de pe amortizor, deconectați de la mașină și controlați / curățați capetele. Ar putea ajuta și un spray pentru contacte. Apoi conectați totul la loc. Verificați dacă funcționează comutarea. Dacă nu, atunci este arsă valva electrică și trebuie înlocuit amortizorul întreg.


Atenționare: Acesta este doar un text informativ, de aceea consultați-vă întotdeauna cu un specialist! Operatorul site-ului nu este responsabil pentru diagnosticarea incorectă a defecțiunilor autovehiculului.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Full (Desktop) version